2. 8. 2008

Sweet Emo BoyS







Ach, tak tento chlapec je nesmierne rozkosnyyy, ma super haro :D skoda ze aj u nas take nenosia chalani, to by baby potom z nich uuplne saleli :D:D.





Hmm :D alebo taky neaky pekny sk8-tery by tu tiez mohli behat :D. Mam sk8 uz asi 2 roky aa vobec na nom neviem ani len stat :D naposledy som si skoro zlomila ruku.... xD to som ale sikovna co? :D




preto by sa zisiel neaky ten chalan ( kamos ) co by ma to aspon naucil,




A mozno z toho nakoniec bude aj nieco viac :D hehe

no ale spat k teme, je velapeknych Emo boys ale vacsina je bud uz zadana alebo su gay-ovia, alebo ani vobec neziju na SR. :( to je ale smola...


Ale tak obcas v meste je vidno kopa Emo band, ale taky chalani nie su taky ze by ta oslovili ako prvu oni, aspon zatial sa mi to este nestalo :D:D



No priznajme si, kde Tu narazite na takehoto chalana???
mate pravdu asi nikde, najde sa par ale ako som uz pisala "nie su volny" , takze bud ist studovat do zahranicia:D:D, ale presvedcit rodicov aby ste na dovolenku zavitali niekam do USA, alebo Holandska, Belgicka, Anglicka :D aaaa nezabudnuut na Deutsch tam ich je tiez veeela :D:D.


ked uz sa vam nepodari ich zbalit aspon sa s nimi zoznamte, pokecajte, popripade si odnesiete naspat domov aj neaky kontakt na neho :D, a ak nie ste taky typ co oslovi ako prvy, aspon sa mozete kochat krasou ktoru Tu uvidite len malokedy :D:D

Žiadne komentáre: